our news

Το ΚΚΕ απέναντι στο σύμφωνο συμβίωσης

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 1,380 other followers

Μια δοκιμασία που αναδεικνύει τον ολοκληρωτισμό του

του Λ.

Η κατάθεση και η συζήτηση του νομοσχεδίου για την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης και στο ίδιο φύλο, έστω και λειψού, έστω και χρονικά πολύ καθυστερημένου λόγω των υπόγειων συναλλαγών ΣΥΡΙΖΑ-εκκλησιαστικής Ιεραρχίας, αποτελεί δοκιμασία για το ΚΚΕ και τη ΝΔ καθώς και για την παρανοϊκή και αφύσικη συγκυβέρνηση της αριστεροακροδεξιάς. Η ΝΔ θα λύσει το πρόβλημα πιθανότατα με ψήφο κατά συνείδηση, που θα ικανοποιήσει και την αστικοφιλελεύθερη πτέρυγα της (ο Κ.Μητσοτάκης έχει ήδη ταχθεί υπέρ) και το κομμάτι της λούμπεν λαϊκής μάζας που την ακολουθεί. Ο ΣΥΡΙΖΑ θα λύσει για μια ακόμη φορά (το Νομοσχέδιο για την ιθαγένεια ήταν η πρώτη) το πρόβλημά του στη Βουλή, με τις ψήφους των συγγενών κομμάτων του ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ και Ποτάμι. Θα κάνει πως δεν καταλαβαίνει πόσο παρά φύσιν είναι η κυβερνητική συνεύρεσή του με τη φασίζουσα, ρατσιστική, ομοφοβική και ψευδοευλαβή άκρα Δεξιά, με την οποία το μόνο που τον συνδέει, τώρα που έληξε η άσφαιρη αντιμνημονιακή δημαγωγία, είναι η κούφια και τυχοδιωκτική πατριωτική ή εθνικιστική ρητορία. Η δικιά του παραμένει ήπια, των ΑΝΕΞΕΛ όμως, που θυμίζω πως διαχειρίζονται το καίριο υπουργείο του Στρατού, είναι ανεξέλεγκτα παρανοϊκή και συνωμοσιολογική.

Το ΚΚΕ απέδειξε για μια ακόμη φορά πως παραμένει ένα κόμμα ολοκληρωτικών νοοτροπιών, ανίκανο να αντιληφθεί το ιστορικό γίγνεσθαι, την πολυπλοκότητα της ανθρώπινης προσωπικότητας, τις ανάγκες και τις αγωνίες των ανθρώπων, πέρα από τα εργατικά ζητήματα που παραμένουν σχεδόν το μοναδικό θέμα του κι αυτό πάλι ιδωμένο μέσα από την οπτική ενός παντοδύναμου κράτους-εργοδότη και ταυτόχρονα αστυνόμου και κατασκόπου της ιδιωτικής ζωής των πολιτών, «των ζωών των άλλων». Οι δηλώσεις του γ.γ. του κόμματος για το «σύμφωνο», είναι κυριολεκτικά για τα πανηγύρια, όζουν αφόρητου μικροαστισμού, αντιδραστικού συντηρητισμού και κωμικοτραγικής μικρόνοιας. Με μια έννοια προσεγγίζουν την ψευτοηθική της Εκκλησίας των υποκριτών επισκόπων με την σκοτεινή ιδιωτική ζωή. Ασφαλώς στο ΚΚΕ δεν φυτρώνουν τα άνθη του κακού που γιγαντώνονται στους εκκλησιαστικούς Παραδείσους (http://www.pokrov.org/) ή στη ναζιστική κόλαση (https://oapatris.wordpress.com/2012/08/30/julus_streicher_a_goldendawns_hero/). Τα χιλιάδες κρούσματα παιδεραστίας της Καθολικής Εκκλησίας, αλλά και τα πολύ υψηλά ποσοστά της, που έχουν αποκαλυφθεί στην ανατολική ορθόδοξη παραφυάδα της, όπου η συνύπαρξή της με τον κρατικό μηχανισμό (Ελλάδα-Ρωσία κλπ) εμποδίζει σε ένα βαθμό την αποκάλυψη της γυμνής αλήθειας, αναδεικνύουν και το μέγεθος της υποκρισίας των φανατικών θρησκευόμενων που θέλουν να ρυθμίζουν τις ζωές των άλλων, έχοντας ρημάξει τις δικές τους, που είναι πνιγμένες στην προσποίηση, στη στέρηση ή στην διαστροφή. Αυτή είναι μια αρνητική ιδιαιτερότητα του κλήρου, που απλά γιγαντώνει το μέγεθος και τη πρόκληση της υποκρισίας του, δεν αφορά στο ΚΚΕ για το οποίο το μόνο που θα μπορεί κανείς να πει σχετικά είναι πως στεγάζει και κάποιους ομοφυλόφιλους καλλιτέχνες, νομίζω και βουλευτές-βουλευτίνες κλπ, που ενώ η ομοφυλοφιλία τους είναι τούμπανο και για το ΚΚΕ κρυφό καμάρι, ενώ έχουν προχωρήσει και σε τεκνοθεσία, θα καταψηφίσουν το σύμφωνο συμβίωσης, χωρίς τύψεις για την προκλητική ασυνέπειά τους. Αυτό μου θυμίζει κάποιον ομοφυλόφιλο αρχιεπίσκοπο βαλκανικής χώρας, που αποκαλούσε υβριστικά την ομοφυλοφιλία «κουσούρι».

H Έμμα Γκόλντμαν σε επιστολή της στον Γερμανοεβραίο σεξολόγο δρα Magnus Hirschfeld, με ημερομηνία Βερολίνο, Μάρτιος 1923, γράφει: «…Αισθάνομαι πως είναι μια τραγωδία, ότι οι άνθρωποι με διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό είναι δεσμευμένοι σε έναν κόσμο που δείχνει τόσο λίγη κατανόηση για τους ομοφυλόφιλους, που είναι τόσο χονδροειδώς αδιάφορος για τις διάφορες διαβαθμίσεις και παραλλαγές του φύλου και τη μεγάλη σημασία που έχουν στη ζωή..».. (Στην εικόνα το πρώτο τεύχος του περίφημου περιοδικού της «Μάνα Γη»)

H Έμμα Γκόλντμαν σε επιστολή της στον Γερμανοεβραίο σεξολόγο δρα Magnus Hirschfeld, με ημερομηνία Βερολίνο, Μάρτιος 1923, γράφει: «…Αισθάνομαι πως είναι μια τραγωδία, ότι οι άνθρωποι με διαφορετικό σεξουαλικό προσανατολισμό είναι δεσμευμένοι σε έναν κόσμο που δείχνει τόσο λίγη κατανόηση για τους ομοφυλόφιλους, που είναι τόσο χονδροειδώς αδιάφορος για τις διάφορες διαβαθμίσεις και παραλλαγές του φύλου και τη μεγάλη σημασία που έχουν στη ζωή..».. (Στην εικόνα το πρώτο τεύχος του περίφημου περιοδικού της «Μάνα Γη»)

Ο κ.Κουτσούμπας αντιλαμβάνεται τη συνύπαρξη δυο ανθρώπων όπως και η Εκκλησία. Ως αιτία για τη δημιουργία οικογένειας και για την τεκνογονία. Αδυνατεί να αντιληφθεί τις έννοιες της συντροφικότητας (!), της αίσθησης ασφάλειας, της συναισθηματικής κάλυψης, τα δικαιώματα συμμετοχής των ανθρώπων στην κοινωνική ζωή, με ειλικρίνεια και καθαρότητα, το δικαίωμα όλων στην ισοτιμία, τη νομική διάσταση μιας αναγνωρισμένης συμβίωσης που εξασφαλίζει ένα σωρό οικονομικές και πρακτικές καθημερινές διευθετήσεις. Αλλά και στενά να δει κανείς το γάμο, ως μηχανισμό κοινωνικής επίδειξης και ομογενοποίησης ή αναπαραγωγής και ανατροφής, η άποψη του κ.Κουτσούμπα πως δυο αξιοπρεπείς, ώριμοι και καλά συγκροτημένοι ομόφυλοι σύντροφοι δεν δικαιούνται, ασφαλώς κάτω από τη θεσμοθετημένη εποπτεία που ισχύει και για τους υπόλοιπους πολίτες, να υιοθετήσουν ένα παιδάκι, που δεν έχει στον ήλιο μοίρα, τη στιγμή που ένα ετερόφυλο ζευγάρι, εγκληματιών κάθε λογής, ακόμη και ναζιστών, παιδεραστών, ναρκοεμπόρων, κλπ έχει κάθε δυνατότητα να το γεννήσει, δεν αντέχει στο φως της κριτικής. Ο κ.Κουτσούμπας κάνει τη χάρη στους ομοφυλόφιλους να τους επιτρέπει να υπάρχουν, με ένα τρόπο απαράδεκτα άδικο, που τον αποκαλύπτει μέσα στην ανοησία του, χωρίς να το αντιλαμβάνεται: «Εμείς συμφωνούμε να μην υπάρχει ρατσιστική συμπεριφορά απέναντι σ’ αυτούς τους ανθρώπους που έχουν επιλέξει να ζήσουν μαζί, αυτό θεωρούμε ότι είναι προσωπική υπόθεση. Δεν είναι δημόσια και ούτε πρέπει να γίνει και με τέτοια νομοθετική ρύθμιση όπως είναι το σύμφωνο συμβίωσης..».

Ούτε που του περνάει από το μυαλό πως ο δικός του κομμουνισμός ήδη έχει δεχτεί πως θα υπάρχει στην κοινωνία που ονειρεύεται, μια κατηγορία ανθρώπων υποδεέστερων, των οποίων η συντροφικότητα, θα θεωρείται δεύτερης κατηγορίας, ιδιωτική υπόθεση, χωρίς νομική κάλυψη, χωρίς δημόσια δικαιώματα. Επιτρέπει μεγαλόψυχα το ΚΚΕ σε αυτούς τους ανθρώπους να επιβιώνουν, δεν θα τους αποκεφαλίζει ή απαγχονίζει όπως το νέο Χαλιφάτο ή η Σαουδική Αραβία, αλλά θα πρέπει να κρύβονται. Για να είμαστε ειλικρινείς, δεν ξέρουμε καν αν το επιτρέπει, διότι η πρακτική των ομοϊδεατών του όπου κυβέρνησαν, ακόμη και στην Κούβα, πρακτική από την οποία δεν έχει αποστασιοποιηθεί ούτε με στοιχειώδη άσκηση κριτικής, δεν μας βεβαιώνει για κάτι τέτοιο. Η πρώτη ψηφοφορία στην σχετική επιτροπή της Βουλής αποκάλυψε και εμπέδωσε μια αλήθεια, πως ΚΚΕ, ΧΑ, ΑΝΕΛ, Εκκλησία, βρίσκονται σε κάποια ζητήματα στην ίδια σκοτεινή πλευρά του λόφου, στον ένα ή στον άλλο βαθμό. Η αδυναμία του ΚΚΕ να αντιληφθεί αυτήν του την αυτοκατάταξη, γεμίζει με θλίψη κάθε προοδευτικό πολίτη, που αναλογίζεται πόσες χιλιάδες άνθρωποι θυσίασαν την ελευθερία τους, την ευτυχία τους, τη ζωή τους την ίδια για κάτι που κατέληξε ένα κομματικό μικρομάγαζο, μαυσωλείο επαγγελματικών στελεχών και εμπορίου μουχλιασμένων ιδεών.

Advertisements

2 Comments on Το ΚΚΕ απέναντι στο σύμφωνο συμβίωσης

  1. 77% των ψηφοφόρων του ΚΚΕ διαφωνούν με το κόμμα τους:

    Έρευνα ΠΑΜΑΚ για ΣΚΑΪ- 18/12/2015
    …………..
    Σύμφωνο συμβίωσης ομόφυλων ζευγαριών
    Για το σημαντικό αυτό ζήτημα που απασχολεί την επικαιρότητα, οι μισοί και πλέον των ερωτηθέντων (55,5%) απάντησαν ότι συμφωνούν απόλυτα ή μάλλον συμφωνούν με την επέκταση του συμφώνου συμβίωσης στα ομόφυλα ζευγάρια. Ωστόσο ένα υψηλό ποσοστό 31,5% δηλώνει απόλυτα ή μάλλον αντίθετο.

    Στον απόηχο όσων συνέβησαν κατά την ψήφιση επί της αρχής του ν/σ στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, η έρευνα καταγράφει ότι οι πλέον θετικοί είναι οι ψηφοφόροι του Ποταμιού (80%), του ΚΚΕ (77%), της Δημοκρατικής Συμπαράταξης (75%), εν συνεχεία του ΣΥΡΙΖΑ (66%), ακολουθούν με 43,5% οι ψηφοφόροι της ΝΔ και 35% της Ένωσης Κεντρώων. 28,5% των ψηφοφόρων των ΑΝΕΛ απάντησε θετικά ….

    http://www.skai.gr/news/greece/article/302303/ereuna-pamak-gia-skai-perimenoun-barytera-metra/#ixzz3umCik6Is

    Liked by 1 person

3 Trackbacks / Pingbacks

  1. η αγάπη σκόνη και τ’ όνειρο καπνός | αγριμολογος
  2. Μια απάντηση στην ομιλία της Αλέκας Παπαρήγα σχετικά με την ταυτότητα φύλου
  3. Η Αλέκα Παπαρήγα, το ΚΚΕ και το κοινωνικό περιθώριο | Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: