τελευταία νέα σε τίτλους

Πόσοι τοπικοί μοναρχιστές χωράνε σε ένα δωμάτιο;

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 5,979 other followers

Και Να το Κάνουν Όλο αυτό Ειλικρινώς από την Καρδιά.

Τελικώς, πρέπει να διδαχθούν, ότι όχι μόνο τα άδικα καμώματα, αλλά τα σχέδια και οι προθέσεις να τα κάνουν αυτά (ακόμα κι αν παρεμποδίσθηκαν από συμβεβηκός), είναι Αδικία, η οποία συνίσταται στην φαυλότητα της βούλησης, ως επίσης στην ανομία της πράξης”.1

Δύο ασυνείδητα κατασκευασμένα γλωσσικά ολισθήματα στάθηκαν ικανά, ώστε να βουτήξουν για κάμποσους μήνες μια ολόκληρη χώρα στον βούρκο του κουτού συνωμοτισμού και στην αναβίωση της μοναρχιστικής δόξας στην πιο (ντε)μοντέ, μπανάλ, επαρχιωτική και γερασμένη εκδοχή της:

Η καρα-Ντίνα και ο κορόνα-υιός.

“…όπως πιστεύει ο Άλλεν, η οργή του Θεού ήδη έχει αρχίσει να εκδηλώνεται. Ολόκληρη η χώρα ζει σε μια παρανοϊκή υστερία. σε έναν διαρκή τρόμο και καχυποψία, καθώς οι υπήκοοι έχουν διχασθεί θρησκευτικά και μισεί ο αδελφός τον αδελφό και ο φίλος τον φίλο. Θυμίζει στρατόπεδο που φοβάται και περιμένει κάθε ώρα κάποια αιφνιδιαστική επίθεση τη νύχτα”.2

Η παραεξουσία ενστερνίσθηκε ετεροχρονισμένα την γλωσσική στροφή και τον μεταμοντερνισμό. Έτσι, η μάχη για τις λέξεις, με έναν Σαρτρικό τρόπο μεσολαβεί την θεωρητική-διανοητική διαπάλη ως μεσολάβηση του ίδιου του κοινωνικοταξικού ανταγωνισμού: αυτή η διπλή μεσολάβηση ΔΕΝ είναι ανάβαση, αλλά αφαιρετικοποίηση:

Η εξουσία παρουσιάζει μόνο το χαλκευμένο, επίσημο πνεύμα των λέξεων. Φερ’ ειπείν, τις εξαναγκάζει να κουβαλούν ένα πάσο, προσδιορίζει την θέση τους στο προτσές της παραγωγής (όπου κάποιες από αυτές συνωμοτικά εργάζονται υπερωριακά), και τους δίνει την επιταγή πληρωμής”.3

Όμως, ακόμα κι αν με τα παραπάνω ελαφραίνουμε τον ζυγό, ήτοι την ψυχοσυναισθηματική πανούκλα η οποία επιβλήθηκε στον φιλισταϊσμό, η προειδοποίηση για τους δρακονιανούς καιρούς ισχύει.

Μετά από όλα αυτά, η απάντηση της εξουσίας πίσω από την παραεξουσία είναι η τερατολογία.

Απαγορεύστε, φωνάζει η θεσμική εξουσία.

Μέχρι που στο τέλος δεν θα μείνει κάτι να απαγορεύσουν:

Έτσι θα μπορούσε να απαγορευθεί το απαγορεύεται.

Η εξουσία αναπαριστά δυστοπίες, μεταθέτοντας σε ένα απώτερο χρονικό σημείο την έκρηξη των αντιθέσεων.

Καθώς ο κόσμος του θεάματος επεκτείνει την επικράτειά του, προσεγγίζει την κλιμάκωση της επίθεσής του, προκαλώντας νέες αντιστάσεις παντού, Αυτές οι αντιστάσεις είναι πολύ λίγο γνωστές, ακριβώς επειδή το επικρατούν θέαμα σχεδιάσθηκε να παριστά μια πανταχού παρούσα εικόνα μιας ομόθυμης υποταγής. Αλλά οι αντιστάσεις υπάρχουν και εξαπλώνονται”.4

Η βάρβαρη κατάρρευση του συστήματος της δυαδικής αντιπαράθεσης κεντροαριστεράς-κεντροδεξιάς που δομούσε τη γαλλική πολιτική ζωή από καταβολής κόσμου είχε αρχικά βυθίσει όλα τα ΜΜΕ σε μια σαστιμάρα που έφτανε τα όρια της αφασίας”.5

Τελικά, όλο το σύστημα συμβολικής-σημειολογικής-θεαματικής αναπαραγωγής του κεφαλαίου ως υφηλιακής (universal) σχέσης υποταγής και κυριαρχίας έπεσε στα χέρια του κακόβουλου genius6 δαίμονα για τον οποίο μίλησε ο Καρτέσιος.7

CYBIRIA

1 Thomas Hobbes, Leviathan or The Matter, Forme and Power of a Commonwealth Ecclesiasticall and Civil, Chapter XXX. Of the Office of the Sovereign Representative, https://www.gutenberg.org/files/3207/3207-h/3207-h.htm#link2H_4_0414

2 Φωτεινή Ντάνου, Προδότες της Βασίλισσας και του Έθνους, Καθολικισμός και Λόγος Περί Προδοσίας στην Ελισαβετιανή Προπαγάνδα (1558-1585), William Cecil, The Execution of Justice in England, εκδ. Ηρόδοτος, Αθήνα, 2013, σ. 437.

3 Καταστασιακή Διεθνής, Όλοι οι Άνθρωποι του Βασιλέως, #8 (1963).

4 Καταστασιακή Διεθνής, Οι Κακές Μέρες θα Τελειώσουν, #7 (1962).

5 Μισέλ Ουελμπέκ, Υποταγή, μτφ. Λήνα Σιπητάνου, εκδ. βιβλιοπωλείον της Εστίας, Αθήνα, 2017, σ. 207

7 Βλ. Renati Descartes, Meditationes De Prima Philosophia, In qua Dei existentia, et animæ immortalitas demonstratur, Meditatio I, De iis quae in dubium revocari possunt. 12, http://www.wright.edu/~charles.taylor/descartes/meditation1l.html

About furdenkommunismus (524 Articles)
για τον κομμουνισμό

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

%d bloggers like this: